Den 5. og 6. juni kan du opleve Ribe Mandskor ved to forskellige arrangementer:
Ribe Mandskor deltager som vanligt i årets Grundlovsmøde, som afholdes i Bispehaven (indgang fra Korsbrødregade 7) den 5. juni fra kl. 13:00 til 16:00.
Læs mere på her: https://ribestift.dk/nyheder/art/grundlovsdag-i-bispehaven

Og dagen efter – den 6. juni kl. 15:00 – afholder vi en lille koncert i Sct. Catharinæ Kirke, hvor synger sammen med vores gæster fra Det Danske Mandskor.

Mandskoret øver hver torsdag fra kl. 19:00 i “Mødestedet” i SeminarieHuset.
Koret har pt. ca. 25 aktive sangere. Men der er stadig plads til flere – gerne yngre – herrer, som kunne tænke sig at synge i kor og dele vores kammeratskab. Du må gerne komme og kigge ind til os torsdag aften.
Er det noget for dig, så henvend dig trygt til formand Finn Antin Jørgensen på telefon 22585104.
